1. Бонус от лична отстъпка (личен бонус)
GM определя своите продукти клиентска цена и VIP цена. Разликата между тях е личния бонус (търговска отстъпка) за всеки VIP клиент. Получава се веднага за всяка покупка.
2.Мотивационен (промоционален) бонус
В началото на всеки месец GM редлага допълнителни намаления, подаръци или промоционални пакети, които предлагат допълнителна възможност за печалба. Дългосрочните мотивации също са допълнителен стимул за работа и успех.
3.Линеен бонус
В зависимост от последователността на привличане на VIP клиенти във Вашата структура и реализираните от тях покупки (в точки) за определен календарен месец, GM определя Вашия линеен бонус VIP бонус.
Той започва от 8% от общия обем на лично привлечените от Вас VIP клиенти (1-ва линия) и се променя съгласно таблицата за следващите линии. Линеен бонус се разпределя максимум до 6-та линия (за Диамантен ВИП)-табл.1
4. Структурен бонус (бонус от общия обем точки)
Всички VIP клиенти, привличани от Вас или други хора, които Вие сте поканили, формират Вашата VIP структура. В много други компании, фактът че имате успешен VIP клиент в голяма дълбочина (след 6-та линия) и съответно не Ви носи активи, демотивира много много хора да работят със структурите се. За да се елиминира тази „несправедливост“ , от GM разпределя структурен бонус.
В зависимост от общия обем от точки, реализиран от цялата Ви VIP струкура за определен период (календарен месец), Вие получавате определен VIP статус (звание).
На всеки VIP статус съответства определен структурен бонус, който може да достигне до 34% от всички покупки във Вашата структура (в точки) за определен период. Веднъж постигнат, VIP статусът не се запазва за следващи периоди. Реалният структурен бонус зависи от постигнатия статус в конкретен едномесечен период.